Hello world!

Sveiciens,

Doma par bloga rakstīšanu man jau ir vairākus gadus. Šodien ir tā diena, kad tas ir noticis un ļoti ceru, ka tas nebūs tāds mazs putniņš, kas nokritis no zara.

Es zinu, ka esmu viena no miljona un mana lauvas daba prasa daudz uzmanības, bet šeit priekš manis ir tā vieta, kur apkopot domas, priecāties, skumst, dusmoties un smaidīt, tāpēc ja kāds šeit saskatīs kaut ko pazīstamu un izdzīvos to kopā ar mani, es nevarēšu būt vēl pateicīgāka.

Vienmēr esmu gribējusi rakstīt. Šobrīd spējas nav tās spožākās, bet neviens bez treniņa nav ticis virsotnē. Varētu jau sākt stāstīt par to, cik skaisti būtu uzrakstīt grāmatu, kuru, kāds arī nopirktu vai publicēt rakstus, vai kļūt par sava žurnāla galveno redaktori. Galvenais ir sākt ar to, ko esi spējīgs aizsniegt un pēc tam turpināt sniegties.

Ļoti ceru, ka iemācīšos rakstīt īsākus teikumus, jo nekad nespēju pielikt laicīgi punktu. 🙂

Beautiful articles for all of us.

😉

Happy blogging!

Kristiāna

Leave a Reply

