Izaicinājums savam gribasspēkam.

Tā kā kādu laiku jeb aptuveni mēnesi, teorētiski, esmu bezdarbībā, nolēmu mazliet vairāk pievērsties savas fiziskās formas uzlabošanai vai kā man to patīk saukt nostiprināšanai. Tomēr, lai nemelotu pati sev, jāatzīst, ka nebiju domājusi, ka esmu tik iesūnojusi.
Lai kaut ko darītu lietas labā esmu apskatījusi neskaitāmus vingrojumu izaicinājuma plānus. Šobrīd manā priekšā ir viens no plāniem, kuru esmu uzzīmējusi uz baltas lapas ar lieliem cipariem, lai kaut kur smadzeņu dobumā liktu sev katru dienu izpildītu noteiktā plāna punktus. Šobrīd plāns ir aptuveni pusē un doma par atkāpšanos vēl nav mani skārusi, kas ir visnotaļ pozitīvi. Fiziski jūtu uzlabojumus. Rokas ir spēcīgākas, kājas spēj izturēt vairāk par 20 pietupieniem, ko nevarēja teikt iepriekš, kad likās, ka ateiksies darboties it visas ķermeņa daļas jau pēc pāris vingrojumiem. Izskata ziņā iespējams ir kāds mazītiņš uzlabojums, bet vienalga acis apstājas vietās, kur riepiņa tur, tauciņi šur. Būtiskākais, kas man šajā visā interesē, vai tiešām visi šie 30 dienu izaicinājumi dod kādus rezultātus. Ikviena sieviete, kura vēlas iesaistīties šādās programmās, vēlas redzēt rezultātu. Bet vai mēs netiekam maldinātas?
Esmu diezgan pārliecināta, ka rezultāti nebūs kā no modeles vāka, bet mazas pārvērtības un ķermeņa tvirtuma pazīmes var tikt novērotas. Ikvienam, kurš vēlas izaicināt sevi šāda veida pārbaudījumos, noteikti nevajadzētu pārlieku daudz sagaidīt jau pēc pirmā pārbaudījuma paveikšanas. Labākie rezultāti būtu sagaidāmā pēc vairāku mēnešu aktīvas sportošanas un pašdisciplīnas. Lai pēc iespējas ātrāk manītu rezultātus, noteikti ir jāprot nevis noskaņot sevi, ka tev viss izdosies, tu kļūsi vēl pievilcīgāka, skaistāka un galvenais patiksi pati sev, bet gan tiešām vēlēties darīt to, ko tu dari. Katru dienu kaut vai maziem solīšiem sperties uz priekšu, izpildīt savu plānu, lai ar visu sirdi un dzīvesprieku rastu rezultātus, par kādiem vienmēr esi sapņojusi.

Galvenais ir neapstāties pie pirmajām grūtībām vai sasniegtajiem rezultātiem. Pat ja ir sasniegts mērķis ir jāsniedzas tikai uz priekšu.

Leave a Reply

