9 lieliski veidi, kā iedvesmoties sportojot ārā

Nav nekas traks, ja šodien nepaspēji uz savu treniņu sporta zālē. Ir arī citi veidi, kur un kā izkustēties.

Ja ārā laiks atļauj to darīt, kāpēc tu to nevarētu darīt tur un izbaudīt svaigo gaisu un dabas enerģiju?

Lūk, 9 veidi, kā sportošanu ārā padarīt vēl patīkamāku:

  1. Uzvedies kā bērns. Krietni pirms tu parakstīji savu apņemšanos ar sporta zāli, tu mēdzi krietni iesvīst arī dabas džungļos. Un tici vai nē, tu vari uzlabot un tonizēt savu ķermeni  arī tagad un pilnīgi par brīvu. Viss kas tev jādara, dodies uz tuvāko parku un izmēģini rotaļu laukumu iedvesmotos vingrinājumus.
  2. Iesildi beņķi. Soliņš parkā ir viens no labākajiem vingrojumu ekipējumiem. Tas var tavus ierastos vingrojumus padarīt vieglākus vai grūtākus ar vienkāršiem paņēmieniem. Piemēram, atspiedieni būs vieglāk izpildāmi, jo augšējā ķermeņa daļa būs paaugstināta.
  3. Paņem paklājiņu un aiziet. Tā vietā, lai nodarbotos ar jogu ārā, izmēģini pilates. Ir pietiekami daudz vingrojumi, kurus var izpildīt praktiski jebkur – nav nepieciešama ne sporta zāle, ne kāds īpašs ekipējums. Vienkārši paņem savu paklājiņu un atrodi zālājā jauku vietiņu.
  4. Izveido savu sporta zāli. Ja tomēr saproti, ka tev pietrūkst ierastie treniņa atribūti (mēs visi zinām, ka pārmaiņas nav vieglas), tad paņem līdzi dažus palīgus. Izmanto elastīgās gumijas, piestiprini tās kādam stabam, kokam vai kādam citam parkā esošam, stabilam un drošam objektam. Vari paņemt līdzi arī pretestības jostas un ekipējumu, lai savu treniņu padarītu intensīvāku.
  5. Esi trases zvaigzne. Ja vari atrast kādu trasi pie tuvējās skolas vai parka, tā ir ideāla vieta nepārtrauktiem intervāla treniņiem. Esi pats savas nometnes vadītājs un izaicini sevi.
  6. Atrodi mazliet smiltis. Tavi muskuļi smiltīs strādā daudz intensīvāk, jo pamats nav stabils. Un pat, ja tu neesi pludmalē, tev blakus noteikti atradīsies kāds smilšains posms, kurā trenēties. Izmēģini kādu no pludmalēs paredzētajiem treniņiem, kas krietni palielinās kaloriju sadegšanu.
  7. Izvēlies pareizos apavus. Ja iepriekš visu laiku savus treniņus aizvadīji iekštelpās, tad tagad tev noteikti vajadzētu padomāt arī par apavu maiņu. Galvenā atšķirība skriešanas kurpēm no ārā paredzētajiem apaviem ir sānu stabilitāte. Lai nodarbotos ar ar saviem treniņiem ārā, izvēlies apavus, kuriem ir lielāks sānu stabilitātes atbalsts.
  8. Pacel kociņus. Nopietni. Tu savos treniņos vari izmantot kociņus vai stumbrus, ko sastop savā ceļā. Ir iespējams atrast ne vienu vien interesantu vingrinājumu. Vai arī esi radošs un izdomā tos pats.
  9. Izvēdini galvu. Labākais, kas var būt, svīstos ārā, tu gūsti izzināšanas labumus, tā vietā lai tikai skatītos uz skrējceliņa sporta zālē. Kad domājat par apkārtni un soļiem nevis skrienat autopilotā, tiek iegūts vēl vairāk no visa treniņa. Tas maina tavu perspektīvu un tu iegūsti labas sajūtas balvu esot ārā. Tas pārspēj cilvēkiem pilno sporta zāli jebkurā dienā.

Izmanto jebkuru dienu, lai nomainītu sporta zāli pret treniņiem svaigā gaisā. Tas noteikti uzlabos pašsajūtu vēl vairāk un iedvesmos aktīvi dzīvot arī turpmāk.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s